rawkcarpark

temubual fahmi reza

In temubual on January 14, 2008 at 5:35 am

dsc_8157a.jpg

“Satu lagi yang aku dapat dari muzik punk ialah budaya DIY. Ini antara pendorong utama aku buat filem 10 Tahun. Sebab aku fikir… kalau aku tak buat, siapa lagi nak buat? Nak tunggu Yusof Haslam atau Prof. Razak Mohaideen buat filem pasal sejarah kiri? Jadi aku fikir, kenapa tak do it yourself? Bikin sendiri lah. Jadi aku pun buat lah. And the rest is history…”

Baca teks lengkap temubual bersama Fahmi Reza di sini.

elle j. hafiz

  1. kamu juga akan kami add pada MF.

  2. Seir & Hafiz…

    Thanks utk link…aku pun dah link-kan rawkcarpark kat blog aku! Walaupun interest aku terhadap muzik dah berkurang,namun…blog korang nice bg aku..huhu!
    ‘ritma akan berpencak pada akal yang bergolak…” <–yang ni dasat banding yang ‘dulu-dulu’ tu..! hahaha…

    Apa…gua rindukan SIS MILA… di manakan ku cari ganti…

    gracias..

  3. mazir,
    Terima Kasih!

    Aboo,
    Kau ni kan….

    – Jelir

  4. caya sama lu…
    never ending story… hahaha

Leave a Reply

